پنجشنبه 01 آذر 1403

فراخوان پژوهشگاه نیرو برای انتخاب مدیر امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات

پژوهشگاه نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای کلیه افراد واجد شرایط خدمت‌گزاری، از متخصصین داوطلب برای همکاری در پست « مدیر امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات » دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید.

فراخوان پژوهشگاه نیرو برای انتخاب مدیر امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات
21 بهمن 1398 16:10

 

الف) اهم وظایف و مسئولیت‌ها:

  1. تدوین برنامه‌های بلندمدت، ميان‌مدت و ساليانه‌ حوزه حقوقی همسو با خط مشی، استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی کلان پژوهشگاه
  2. سازماندهی، برنامه‌ریزی، توسعه، بهبود و به‌روزرسانی فرآیندها، خدمات، عملکرد، خط‌مشی‌ها، دستورالعمل‌ها، آیین‌نامه‌ها و  در حوزه امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات
  3. راهبری و نظارت بر اقدامات و فعالیت‌های حوزه دعاوی، رسیدگی به شکایات و تخلفات اداری، برگزاری مناقصات، مزایده‌ها و انعقاد قراردادها

ب) شرایط احراز:

  1.  برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب در بخش دولتی بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذی‌ربط
  2.  دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته حقوق
  3.  آشنایی کامل با ماموریت‌ها و فعالیت‌های وزارت نیرو و پژوهشگاه نیرو
  4.  برخورداری از 5 سال سابقه خدمت که حداقل 2 سال آن مدیریت مؤثر در حوزه امور حقوقی باشد.
  5.  کارکنان دستگاه‌های اجرایی موظف می‌باشند در صورت کسب شرایط مورد نیاز، موافقت واحد مبدا را جهت انتقال گرفته باشند.

ج) شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار:

  1. ویژگی‌های شخصیتی، توانمندی‌های فردی و اخلاق حرفه‌ای
  2. توانایی‌های عمومی مدیریت مشتمل بر؛ مدیریت، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت، هدایت و رهبری افراد، ارتباطات و تعامل موثر، حل مساله خلاقانه، مدیریت استرس، مذاکره، مهارت‌های ارتباطی، مهارت محاسباتی، مدیریت زمان، تفکر تحلیلی و استراتژیک، مدیریت احساسات، تجزیه و تحلیل اطلاعات، کار تیمی، مهارت‌های فنی، مهارت نگارشی حقوقی و لایحه نویسی، مدیریت استرس
  3. دارا بودن دانش حقوقی؛ حقوق اداری، کار، بیمه، جزا و ...،
  4. آشنایی با مبانی قراردادهای دولتی، آیین‌نامه مالی و معاملاتی دولتی و قوانین داخلی صنعت برق
  5. آشنایی با مبانی قراردادهای تحقیقاتی و قوانین و مقررات مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها
  6. آشنایی باقوانين کیفری، مدني و تجارت و رويه هاي قضايی
  7. آشنایی با روش‌های برگزاری مناقصات و قوانین مرتبط
  8. آشنایی با حقوق ثبت اسناد، املاک و سایر قوانین موضوعه و مرتبط
  9. دانش تنظیم انواع قراردادها به خصوص در حوزه پژوهش‌های صنعت برق
  10. تسلط به آیین‌نامه معاملات دولتی، آیین‌نامه استخدامی هیات علمی و غیرهیات علمی و آیین‌نامه تشکیلات
  11. توانایی رهبری و مدیریت و پیگیری کلیه امور حقوقی مربوط به پژوهشگاه

د) مدارک مورد نیاز:

  1. تکمیل فرم درخواست شرکت در فراخوان
  2. نگارش متنی با حداکثر ۱۵۰۰ کلمه در خصوص سوابق علمی، اجرایی و مدیریتی و همچنین ویژگی‌ها و توانمندی‌های فردی
  3. رزومه علمی، اجرایی و مدیریتی (حداکثر دو صفحه)

توضیحات:

  1. ارزیابی اولیه مدارک ارسالی متقاضیان توسط اعضای کارگروه تشخیص صلاحیت انجام خواهد گرفت.
  2. از برگزیدگان مرحله ارزیابی اولیه برای دعوت به جلسه مصاحبه حضوری دعوت به عمل خواهد آمد.
  3. کارکنان شاغل در بخش حقوقی موسسات زیرمجموعه وزارت نیرو در شرایط مشابه در اولویت قرار دارند.
  4. حقوق و مزایا مطابق با ضوابط و مقررات مربوطه برقرار می‌گردد.
  5. ارسال درخواست و طی فرایند ارزیابی تا حصول نتیجه نهایی، هیچ‌گونه تعهدی را برای پژوهشگاه نیرو در پی نخواهد داشت.

 

به منظور دریافت فرم درخواست شرکت در فراخوان کلیک کنید

از متخصصان واجد شرایط دعوت می‌شود مدارک موردنیاز اولیه را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 07/12/1398 به آدرس ایمیل HRM@nri.ac.ir ارسال نمایند.


نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.