وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، محکومیت اهانت به قرآن کریم، مجید عمیدپور
دوشنبه 11 تیر 1403

پیام رئیس پژوهشگاه نیرو در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم

 رئیس پژوهشگاه نیرو در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی در چند کشور اروپایی با صدور پیامی این اقدام را محکوم کرد.

پیام رئیس پژوهشگاه نیرو در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم
03 مرداد 1402 13:35

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، متن پیام "مجید عمیدپور" رئیس پژوهشگاه نیرو بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرونَ « سوره صف- آیه 8»

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.


انتشار خبر تأسف‌بار اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل تمام مسلمانان و انسان‌های آزاده دنیا را به درد آورد. یقیناً آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، از عامل یا عاملان آن اعلام برائت نماید و البته جای تاسف است که مدعیان آزادی بیان، مقدسات میلیاردها مسلمان را با حمایت از اقدام موهنان و سکوت در برابر هتاکی‌ها نادیده انگارند.

امید است ملل آزاده جهان با اطلاع و اشراف به نیت سوء دشمنان در جریحه‌دار کردن احساسات پاک مسلمانان به آخرین معجزه تاریخ، این حرکت مذبوحانه را به شدت محکوم کنند تا جسارت توهین به ادیان و کتب الهی برای همیشه دفن شود.

پژوهشگاه نیرو به عنوان قطب علمی و تحقیقاتی وزارت نیرو، نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم می‌نماید و اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در تقابل با اینگونه رفتارهای مذبوحانه و جریحه‌دار کردن عواطف امت اسلام را خواستار است.

 

 

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.