وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو،ارزیابی شایستگی مدیران
یکشنبه 10 تیر 1403

اجرای فرآیند ارزیابی شایستگی‌های مدیریتی در پژوهشگاه نیرو/ ارزیابی معرفی‌شدگان شرکت‌‌های توانیر، برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق

ارزیابی شایستگی مدیریتی معرفی‌شدگان "توانیر"، "شرکت برق منطقه‌ای" و "شرکت توزیع نیروی برق" در مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیران صنعت آب و برق مستقر در پژوهشگاه نیرو انجام شد.

اجرای فرآیند ارزیابی شایستگی‌های مدیریتی در پژوهشگاه نیرو/ ارزیابی معرفی‌شدگان شرکت‌‌های توانیر، برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق
01 خرداد 1403 14:33

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، ارزیابی معرفی‌شدگان از صبح امروز سه‌شنبه یکم خرداد، با برگزاری جلسه توجیهی و آشناسازی با فرایندهای کانون و با بکارگیری انواع ابزارهای انفرادی و گروهی و نیز آزمون‌های شناختی، شخصیتی و سازمانی در محل کانون ارزیابی شایستگی‌های مدیریتی مستقر در پژوهشگاه نیرو در حال اجراست.

بنابر این گزارش، در این کانون شرکت کنندگان در سطح مدیریت پایه بر اساس مدل شایستگی و مصادیق رفتاری مربوطه توسط ارزیابان حرفه‌ای و باسابقه و با استفاده از انواع ابزارهای تعاملی و غیرتعاملی انفرادی و گروهی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

فرایند ارزیابی شرکت کنندگان بر اساس برنامه و سناریوهای طراحی شده در زمینه‌های مدیریتی از ساعت 7:30 آغاز و تا پایان ساعت 18، با برگزای جلسات اجماع و امتیازدهی بر اساس خروجی‌ ابزارهای بکار گرفته شده، ادامه خواهد یافت.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.