وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، ارزیابی شایستگی‌های مدیریتی، مجتمع خراسان پژوهشگاه نیرو
یکشنبه 10 تیر 1403

ارزیابی شایستگی‌های مدیریتی در مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو برگزار شد

اولین  ارزیابی شایستگی مدیریتی برای معرفی‌شدگان "شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی"، "شرکت برق منطقه‌ای خراسان" و "شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی"، توسط مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیران صنعت آب و برق پژوهشگاه نیرو در مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

 ارزیابی شایستگی‌های مدیریتی در مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو برگزار شد
07 خرداد 1403 09:35

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، بدنبال افتتاح مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی های مدیران در مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان، اولین کانون ارزیابی شایستگی مدیریتی برای معرفی‌شدگان "شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی"، "شرکت برق منطقه‌ای خراسان" و "شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی"، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 6 و 7 خرداد، توسط مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیران صنعت آب و برق پژوهشگاه نیرو در حال اجرا است.

براساس این گزارش، در این کانون ارزیابی، ارزیابی شرکت‌کنندگان در دو روز متوالی از ساعات آغازین روز، با جلسات توجیهی و آشناسازی با فرایندهای کانون و با استفاده از انواع ابزارهای انفرادی و گروهی و نیز آزمون های شناختی، شخصیتی و سازمانی برگزار و در حال اجرا است.

 

شرکت کنندگان کانون ارزیابی در سطوح مدیریتی مورد نظر براساس مدل شایستگی و مصادیق رفتاری مربوطه توسط ارزیابان حرفه‌ای و باسابقه و با استفاده از انواع ابزارهای تعاملی و غیرتعاملی انفرادی و گروهی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

فرایند ارزیابی شرکت‌کنندگان براساس برنامه و سناریوهای طراحی شده در زمینه‌های مدیریتی، طی روزهای 6 و 7 خرداد از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 17 روز 7 خرداد، با برگزای جلسات اجماع و امتیازدهی براساس خروجی‌ ابزارهای بکارگرفته شده، ادامه خواهد یافت.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.