یکشنبه 10 تیر 1403

لزوم بکارگیری افراد دارای صلاحیت در صنعت آب و برق برای خدمت‌رسانی مستمر به مردم

رئیس پژوهشگاه نیرو بر اهمیت نقش پیمانکاران صنعت آب و برق به عنوان نفرات خط مقدم وزارت نیرو تاکید کرد و بکارگیری افراد دارای صلاحیت در این حوزه را برای حفظ خدمت‌رسانی مستمر به مردم ضروری دانست.

لزوم بکارگیری افراد دارای صلاحیت در صنعت آب و برق برای خدمت‌رسانی مستمر به مردم
29 خرداد 1403 16:05

 به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، "مجید عمیدپور" با حضور در مجتمع آموزشی و پژوهشی اصفهان که با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع، راهبر مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی، مدیر مرکز رشد پژوهشگاه نیرو و تعدادی از مدیران این مجموعه صورت گرفت، ضمن بازدید از فرآیند ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب اصفهان که برای اولین بار در کشور در پژوهشگاه نیرو مرکز اصفهان در حال انجام است، با تاکید بر اهمیت نقش پیمانکاران صنعت آب و برق به عنوان نفرات خط مقدم وزارت نیرو، بکارگیری افراد دارای صلاحیت برای حفظ خدمت‌رسانی مستمر به مردم را ضروری دانست.

 

 عمیدپور و هیئت همراه ضمن بازدید از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های تخصصی مجتمع اصفهان، بر فعال سازی شبکه آزمایشگاهی کشور تاکید و دستور توسعه آزمایشگاه‌های مرجع در مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی سراسر کشور را صادر کرد.

 

 در ادامه از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد شعبه اصفهان بازدید و روند فعالیت این شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

 عمیدپور ضمن تاکید بر تداوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت آب و برق بر نقش آفرینی مجتمع‌های آموزشی در زیست بوم فناوری نیرو تاکید کرد.

 

 در پایان جلسه‌ای با حضور مدیران و کارکنان مجتمع آموزشی و پژوهشی اصفهان برگزار و ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های پیش رو در تحقق برنامه جامع پژوهشگاه نیرو در حوزه‌های آموزش، صلاحیت حرفه‌ای و مراکز رشد مقرر شد ضمن رفع چالش‌های موجود بهبود فرآیندها در جهت افزایش بهره‌وری در دستور کار قرار گیرد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.