وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، کانون ارزیابی
دوشنبه 11 تیر 1403

ارزیابی شایستگی مدیریتی معرفی‌شدگان توانیر و شرکت‌‌های توزیع نیروی برق در پژوهشگاه نیرو

ارزیابی شایستگی مدیریتی معرفی‌شدگان شرکت‌ توانیر و شرکت‌‌های توزیع نیروی برق، در مرکز ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیران صنعت آب و برق پژوهشگاه نیرو، از روز یکشنبه 27 خرداد آغاز شده و تا روز یکشنبه 10 تیرماه به مدت 8 روز به‌صورت متوالی ادامه دارد.

ارزیابی شایستگی مدیریتی معرفی‌شدگان توانیر و شرکت‌‌های توزیع نیروی برق در پژوهشگاه نیرو
30 خرداد 1403 10:09

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، در این کانون، ارزیابی معرفی شدگان از ساعت 7 صبح امروز چهارشنبه با برگزاری جلسه توجیهی و آشناسازی با فرایندهای کانون و با بکارگیری انواع ابزارهای انفرادی و گروهی و نیز آزمون‌های شناختی، شخصیتی و سازمانی در حال اجراست و برای گروه‌های مختلف تا روز یکشنبه 10 تیرماه ادامه خواهد یافت.

 

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان کانون ارزیابی، مطابق مدل شایستگی و مصادیق رفتاری مربوطه، توسط ارزیابان با استفاده از انواع ابزارهای انفرادی و گروهی متناسب با برنامه و سناریوهای از پیش طراحی شده در زمینه‌های مدیریتی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

گفتنی است با توجه به محول شدن برگزاری کانون‌ ارزیابی و توسعه شایستگی‌های مدیریتی مدیران مجموعه صنعت آب و برق به پژوهشگاه نیرو، تمامی ظرفیت‌های نیروی انسانی، فنی و اجرایی لازم برای ارائه خدمات مذکور در این مرکز فراهم است و اکنون پژوهشگاه نیرو در زمره کانون‌های ارزیابی معتبر در سطح کشور بوده و آمادگی کامل برای ارزیابی شایستگی مدیران شرکت‌ها و موسسات تابعه و وابسته در سطوح مختلف را دارد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.