وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، جلسه هم اندیشی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
چهارشنبه 24 مرداد 1403

جلسه بررسی پیشنهادات و نحوه مشارکت پژوهشگاه نیرو با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو برگزار شد

جلسه بررسی پیشنهادات و نحوه مشارکت پژوهشگاه نیرو با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، با هدف افزایش بهره‌وری و اثربخشی مانورهای تمرینی آموزشی در مناطق شش‌گانه کشور، در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

   جلسه بررسی پیشنهادات و نحوه مشارکت پژوهشگاه نیرو با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو برگزار شد
21 مرداد 1403 08:29

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، این جلسه با حضور "اشکان ذوالریاستین" راهبر مجتمع‌ها و واحدهای آموزشی و پژوهشی و رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران پژوهشگاه نیرو، "محمدرضا صفری" مشاور راهبر مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی در امور آموزش و صلاحیت حرفه‌ای، "سعید طاهری" معاون پژوهشکده توزیع برق پژوهشگاه نیرو، "اکبر بلالی کوچصفهانی"رئیس واحد آموزشی و پژوهشی گیلان پژوهشگاه نیرو و متولی قطب مدیریت بحران و پدافند غیرعامل پژوهشگاه نیرو در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران و "علی رجبی" رئیس گروه مدیریت بحران وزارت نیرو در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

"علی رجبی" ضمن قدردانی از پیگیری و اقدامات پژوهشگاه نیرو و توجه این پژوهشگاه به حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، به ارائه توضیحاتی در خصوص فلسفه، تاریخچه و برنامه زمان‌بندی مانورها و همچنین نفرات و دستگاه‌های اجرایی که در هر استان برای برگزاری مانورها نقش ایفا می‌کنند، پرداخت.

در ادامه پشنهادات و نحوه مشارکت پژوهشگاه و نقش‌آفرینی پژوهشگاه نیرو در کنار مانورهای مذکور، از سوی رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی مجتمع تهران پژوهشگاه نیرو و سایر مدیران حاضر تشریح شد.

در این نشست، برنامه‌های پژوهشگاه نیرو جهت مشارکت در مانورهای آموزشی تمرینی در دو بخش با دو نگاه کوتاه‌مدت و بلندمدت ارائه گردید.
همچنین مشارکت در ضابطه‌نگاری، تامین نیازهای پژوهشی، مشارکت در تدوین و بروزرسانی سناریوهای مختلف، ارزیابی مستمر مدیران، طراحی و اجرای آموزش‌های لازم (حضور و غیرحضوری)، ارزیابی صلاحیت حرفه‌‌ای ارکان ذی‌ربط، مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و زیست‌بوم فناوری‌، تولید اسناد دانش شغلی‌، فراهم نمودن شرایط لازم برای مداخله شایسته سایر ارگان‌ها و نهادها، ارزیابی عملکرد نهادهای درگیر با مانور به عنوان یک ارزیاب بی‌طرف، ارزیابی شایستگی مدیران حین مانور و آموزش، از دیگر مباحث همکاری مطرح شده از سوی پژوهشگاه نیرو بود.

در پایان مقرر گردید که دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بررسی پیشنهادات پژوهشگاه نیرو و هماهنگی‌های بعدی، تمهیدات لازم جهت مشارکت حداکثری پژوهشگاه نیرو در برگزاری مانورهای مذکور را در نظر گیرد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.