وزارت نیرو،پژوهشگاه نیرو،عباس علی آبادی،مجید عمیدپور
چهارشنبه 24 مرداد 1403

رئیس پژوهشگاه نیرو: سوابق علی‌آبادی در تحقق اهداف صنعت برق اثرگذار و تحول آفرین است

 رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: سوابق علی‌آبادی می‌تواند در تحقق اهداف صنعت برق تاثیرگذار و تحول آفرین باشد و وی گزینه مناسبی برای مدیریت بر مسند حکمرانی صنعت آب و برق کشور است.

رئیس پژوهشگاه نیرو: سوابق علی‌آبادی در تحقق اهداف صنعت برق اثرگذار و تحول آفرین است
23 مرداد 1403 08:55

 «مجید عمیدپور» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به پیشنهاد «عباس علی‌آبادی» از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو افزود: علی‌آبادی به دلیل سال‌ها مدیریت در سطح معاونت برق و انرژی وزارت نیرو، با مهم‌ترین مسائل و چالش‌های حوزه نیرو به‌ویژه ناترازی در تولید برق آشنایی کامل دارد.
 رئیس پژوهشگاه نیرو خاطرنشان‌کرد: از طرفی به دلیل تجربه مناسب وی در مدیریت و راهبری مجموعه مپنا به‌عنوان بزرگ‌ترین گروه صنعتی کشور در حوزه ساخت و بهره‌برداری نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر، اشراف کاملی بر ظرفیت‌های صنعتی کشور در احداث نیروگاه‌های جدید و پیش‌نیازهای آن دارند؛ بنابراین انتظار می‌رود در راستای برنامه‌ریزی به‌منظور رفع ناترازی اقدام‌های موثری را به عمل‌آورد.
 عمیدپور گفت: از طرفی سابقه دانشگاهی وی و اعتماد و اعتقادی که بر دانش‌بنیان‌شدن صنعت با تکیه‌ بر توان داخلی دارد، در شرایط محدودیت‌ها و تحریم‌های بین‌المللی می‌تواند راهگشای کشور در عبور از شرایط دشوار کنونی باشد.
 وی بیان‌داشت: تجربه وزارت صمت و تعامل تنگاتنگ با بخش خصوصی به‌عنوان کلید عبور دولت از چالش‌های تامین سرمایه و کمک به حل مشکلات تامین برق مورد نیاز صنایع و همچنین سابقه مدیریت و هدایت منابع بخش خصوصی، به‌عنوان بخشی از سوابق علی‌آبادی می‌تواند در تحقق اهداف صنعت برق تاثیرگذار باشد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.