وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، پیام تبریک به وزیر نیرو
یکشنبه 11 شهریور 1403

پیام تبریک رئیس پژوهشگاه نیرو به وزیر نیرو

"مجیدعمیدپور" رئیس پژوهشگاه نیرو با تبریک رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به عباس علی آبادی به عنوان وزیر نیرو، این انتصاب را رای به دانش‌، تجربه و مدیریت ارزشمند وی دانست.

 پیام تبریک رئیس پژوهشگاه نیرو به وزیر نیرو
31 مرداد 1403 21:15

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، متن پیام مجید عمیدپور به این شرح است: 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

با سلام و احترام،
 برادر ارجمند و فرهیخته جناب آقای دکتر علی آبادی، انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان  وزیر نیرو با رای اعتماد حداکثری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مایه مباهات اینجانب و خانواده بزرگ پژوهشگاه نیرو است. 

با اهدا نیکوترین تحیات، انتخاب حضرتعالی به سمت سکانداری وزارت نیرو را تبریک گفته و  سرافرازی شما را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های صنعت آب و برق کشور از خداوند متعال مسئلت دارم.

بی‌تردید حسن تعهد و تجارب ارزشمند حضرتعالی در سطوح کلان مدیریتی، موجبات اعتلای بیش از پیش صنعت برق و انرژی کشور را فراهم خواهد ساخت.
 
 اینحانب به عنوان یکی از خادمان صنعت برق کشور، ضمن اظهار خرسندی از این انتصاب شایسته، آمادگی کامل پژوهشگاه نیرو به عنوان مجموعه پژوهش، آموزش و  فناوری نیرو را در جهت ایفای نقش موثرتر در راستای اهداف و برنامه های  حضرتعالی اعلام می دارد.

 امید آنکه با توکل به ذات پاک توانای بی همتا و ظل عنایات خاصه ی حضرت ولی عصر(عج) و همچنین رهنمودهای روشنگر مقام معظم رهبری  چونان گذشته موفق و موید باشید.
مجید عمیدپور
رئیس پژوهشگاه نیرو

 

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.