وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، پیام تبریک روز کارمند
یکشنبه 11 شهریور 1403

پیام تبریک رئیس پژوهشگاه نیرو به مناسبت روز کارمند/ موفقیت‌ها و اقدامات توسعه‌ای پژوهشگاه نیرو مرهون تلاش‌های بی‌شائبه کارمندان و محققان است

رئیس پژوهشگاه نیرو در پیامی فرا رسیدن چهارم شهریورماه "روز کارمند" را به کارکنان و محققان پژوهشگاه نیرو تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس پژوهشگاه نیرو به مناسبت روز کارمند/ موفقیت‌ها و اقدامات توسعه‌ای پژوهشگاه نیرو مرهون تلاش‌های بی‌شائبه کارمندان و محققان است
05 شهریور 1403 09:07

 

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، متن پیام"مجیدعمیدپور" رئیس پژوهشگاه نیرو به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را شاکر هستم که با عنایات الهی و تلاش‌های ارزنده شما کارمندان و محققان ارجمند، قدم‌های موثری در توسعه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی پژوهشگاه نیرو برداشته شده است.
مسلما بخش عظیمی از موفقیت‌ها و اقدامات توسعه‌ای مجموعه پژوهشگاه نیرو، مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و همت والای شما کارمندان و محققان ارجمند است که در جایگاه ارزشمند "کارمند"، زمینه‌ساز تحقق آرمان‌ها و دستاوردهای پژوهشگاه نیرو بوده و با همتی وافر در مسیر اعتلاء و بالندگی این پژوهشگاه به عنوان مجموعه علمی، آموزشی و فناوری وزارت نیرو، گام برداشته‌اید.
بدینوسیله اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت، فرا رسیدن “روز کارمند” را تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ یکایک شما بزرگواران صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.
امید آن دارم که با همدلی، خرد جمعی و تعاملات بیش از پیش بتوانیم گام‌های موثرتر در راستای ارتقاء پژوهشگاه نیرو، اعتلای صنعت برق کشور و خدمت به مردم شریف ایران عزیز برداریم.
از درگاه حضرت باری‌تعالی، دوام توفیق، سرافرازی و شادکامی شما را در تمامی عرصه‌های کار و زندگی مسئلت دارم.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.