وزارت نیرو، پژوهشگاه نیرو، آیین افتتاحیه دوره آموزشی، مجتمع تهران
جمعه 06 مهر 1403

آیین افتتاحیه و آغاز دومین دوره آموزشی-ارزیابی تکمیلی نخبگان متقاضی جذب در وزارت نیرو برگزار شد

آیین افتتاحیه دومین دوره آموزشی- ارزیابی تکمیلی نخبگان متقاضی جذب در وزارت نیرو و شرکت‌‌های مادر تخصصی و تابعه (دولتی) روز یکشنبه 1 مهرماه در مرکز آموزشی البرز مجتمع آموزشی پژوهشی تهران پژوهشگاه نیرو واقع در مهر شهر کرج برگزار شد.

   آیین افتتاحیه و آغاز دومین دوره آموزشی-ارزیابی تکمیلی نخبگان متقاضی جذب در وزارت نیرو برگزار شد
02 مهر 1403 09:34

به گزارش پایگاه خبری پژوهشگاه نیرو، آیین افتتاحیه دومین دوره آموزشی-ارزیابی تکمیلی نخبگان متقاضی جذب در وزارت نیرو با حضور "مصطفی شاه بوداغیان" مدیر کل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو و "اشکان ذوالریاستین" سرپرست مرکز راهبری مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق و جمعی از نخبگان متقاضی جذب در صنعت آب و برق برگزار شد.

 

در این مراسم مدیر کل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو، ضمن تبریک به نخبگان حاضر در این دوره ورود آنان به خانواده وزارت نیرو را خوش‌آمد گفت.

 

وی ضمن تاکید بر نقش نخبگان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند انسانی که نه تنها با تخصص و استعداد خود بلکه اراده و مسئولیت‌پذیری به نفع مردم تاثیرات مثبتی را می‌توانند در جامعه ایجاد نمایند افزود: از جامعه نخبگانی کشور انتظار می‌رود با تعهد و بصیرت به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر پیشرفت و آبادانی در صنعت آب و برق را بیش از گذشته هموار نمایند.

 

شاه‌بوداغیان با تاکید بر رسالت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و وابسته در خدمت‌رسانی بی‌‌وقفه و بی‌شائبه به ملت شریف ایران؛ ضمن بر شمردن ویژگی‌های منحصر بفرد خدمت در وزارت نیرو، گستره خدمات‌رسانی این وزارتخانه که شامل تمامی کشور می‌باشد را خاطرنشان کردوی همچنین با بیان این اصل که نخبگی حقیقی در به عمل رساندن دانش مکسوبه نخبگان در عمل است، ایجاد تغییر معنادار در عملکرد دستگاه‌های اجرایی با حضور نخبگان را مهم‌ترین هدف جذب نخبگان در وزارت نیرو قلمداد کرد.

 

"اشکان ذوالریاستین" نیز ضمن خوش‌آمدگویی و آرزوی موفقیت برای فراگیران در دوره پیش‌رو؛ بر اراده قاطع پژوهشگاه نیرو در برگزاری این دوره به نحو احسن تاکید کرد.

 

در ادامه فراگیران حاضر در دوره ، طی نشستی صمیمانه با مدیر کل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو و سرپرست مرکز راهبری مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق و قصری و فلاح نژاد (ناظر و راهبر دوره)، "فهیمه صفریان" رئیس اداره آموزش‌های تخصصی مجتمع آموزشی پژوهشی تهران و "مرضیه رحیمی" رئیس مرکز آموزش البرز، به طرح سوالات و مشکلات خود پرداختند.

 با پایان مراسم افتتاحیه؛ دوره آموزشی-ارزیابی تکمیلی نخبگان در وزارت نیرو، به طور رسمی آغاز به کار کرد. این دوره از تاریخ 1 تا 22 مهرماه در محل مرکز آموزشی البرز مجتمع آموزشی پژوهشی تهران پژوهشگاه نیرو در مهر شهر کرج برگزار خواهد شد.

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.